Slide background

En kompromissløs crossover

Ingen kompromisser. Du får ikke mer moro verken i eller utenfor løypene. Det ligger i Renegade Backcountrys DNA. Den balanserer hurtighet i dyp snø - spesielt dens tMotion fjæring bak - med robust komfort og presisjon i løypene.

Designet for kjøring I fjellet - REV-XM plattform
Spesielle sidepaneler som er spesialdesignet for å gli smidig gjennom løssnø og redusere roll-up, spesielt ved skråkjøring.

Skjærer seg gjennom snøen - Tmotion boggi
Tmotion beveger seg inni tunnelen, noe som gjør det enklere å håndtere snøscooteren. Dette skyldes et kuleledd som befinner I det midtre hengslet mellom bakre arm og delte, flate fremre armer. Svært progressive bevegelsesforhold gjør kjøring I løyper enda mer komfortabelt.

Brede belteytelser, smal hurtighet - Flexedge belter
Ved å forkorte de innvendige forsterkningsstengene av fiberglass, flekser beltene når du skråkjører med snøscooteren, slik at frikjøring og skråkjøring blir enklere. Gir flyt som et 406 mm bredt belte med hurtigheten til et 305 mm belte.

Den ultimate presisjon - RAS 2 fjæring foran
Takket være optimalisert geometri, en høyere skispindel og lett vekt vil du oppleve presise egenskaper som du aldri har opplevd det før.

Smidige ytelser - HPG Plus dempere
Høyttrykks aluminium gassdempere av høyeste kvalitet fra kyb. Kan bygges om og ventiler kan skiftes.

Alt klart - REV-XM fotbrett
Massive, strategisk formede åpninger – holder brettene fri for snø. Et kraftig og stivt stigtrinn med aggressive fotgrep.

Plass til bevegelse - Foroverrettet fotstilling
20 cm ekstra plass til føttene foran på kanten av fotbrettset sørger for at du får en mer direkte og rettlinjet styrestilling og mer alburom for skråkjøring og frikjøring. Og du kan komme svært langt frem for ekstremt teknisk kjøring.

Kontroll i dyp snø - Pilot DS 2 ski
Enkel ski med utmerket grep ved skråkjøring, takket være tynne ytterkanter. Smal og tynn, men allikevel stiv. Kortere skispindel bak med flat ende sørger for enklere motstyring og kjøring I sidehellinger.

Best på salg, best på ytelser - Rotax 600 h.O. E-tec motor
Klasseledende drivstofføkonomi, oljeøkonomi, smidig og enkel bruk. Bensinforbruk nede I 11,3 l/100 km ved løypekjøring. Nærmest ikke-eksisterende totakts røyk og lukt, lett å starte. Du forberedelser enkelt scooteren til opplagssesongen er enkelt takket være innebygget automatisk sommerkonservering. Ingen overraskelse at det er den mest solgte 600ccm-motoren I bransjen..• bensinforbruk nede I 11,3 l/100 km ved løypekjøring.
**
• 120 hk

Basert på detaljsalgsresultater per 31.12.2014.
** data basert på interne løypetester på en mxz.

Meld interesse:

Klikk her for mer informasjon

* Alle priser er veil. utsalgspris. Lokal frakt og leveringskostnader tilkommer.

Webdesign og webutvikling: Digi Publishing AS

Cookies