Slide background

Klar for alle utfordringer

For visse kjørere er det å kjøre gjennom dyp puddersnø bare en del av opplevelsen. Den andre er å utfordre seg selv og snøscooteren sin til ytterpunktene. Det er det Freeride 146/154 handler om.

Tøff & hurtig - REV-XM RS
Lett chassis forsterket for aktiv frikjøring. Brede, kraftige fotbrett med ekstra store hull som reduserer oppsamling av snø. Karosseripanelene har dynamisk design som gjør at de glir lettere gjennom snøen, spesielt ved manøvrering i dyp snø.

Racing-egenskaper - KYB PRO 40 støtfangere bak
Disse støtdemperne er standard på MXZ X-RS 600 racingsnøscooter. Ekstreme egenskaper, støtdempere med ekstrem holdbarhet for kontroll under de tøffeste forhold. Easy Adjust-knapp for kompresjonsdemping krever ikke noe verktøy. Design som kan bygges om/ventil som kan skiftes.

Skjærer seg gjennom snøen - tMotion boggi
tMotion beveger seg inni tunnelen, noe som gjør det enklere å håndtere snøscooteren. Dette skyldes et kuleledd som befinner i det midtre hengslet mellom bakre arm og delte, flate fremre armer. Svært progressive bevegelsesforhold gjør kjøring i løyper enda mer komfortabelt.

Brede belteytelser, smal hurtighet - flexedge belter
Ved å forkorte de innvendige forsterkningsstengene av fiberglass, flekser beltene når du skråkjører med snøscooteren, slik at frikjøring og skråkjøring blir enklere. Gir flyt som et 406 mm bredt belte med hurtigheten til et 305 mm belte.

Den ultimate presisjon - RAS 2 fjæring foran
Takket være optimalisert geometri, en høyere skispindel og lett vekt vil du oppleve presise egenskaper som du aldri har opplevd det før.

Enkel justering - frakopling av stabilisatorstag
Kople enkelt til/fra stabilisatorstangen uten verktøy for valg av foretrukne kjøreegenskaper.

Kontroll i dyp snø - Pilot DS 2 ski
Enkel ski med utmerket grep ved skråkjøring, takket være tynne ytterkanter. Smal og tynn, men allikevel stiv. Kortere skispindel bak med flat ende sørger for enklere motstyring og kjøring i sidehellinger.

Kraft og kontroll - Rotax 800R E-TEC MOTOR
Direkteinnsprøytings-teknologi pumper ut mye kraft samtidig som bensinforbruket er nede i 12,3 liter/100 km. Meget lavt oljeforbruk, myk gasspådrag, lineære ytelser og så godt som ingen røyk eller lukt. Velprøvd og anerkjent av snøscooterførere for sin pålitelighet.** Du forberedelser enkelt scooteren til opplagssesongen takket være innebygget automatisk sommerkonservering.
***Data basert på industriundersøkelse foretatt av BRP.***

Designet rundt deg - REV-XM ergonomi
Vi designet ergonomi rundt dem som kjører i fjellet: måleren er flat, bryterne er flyttet til konsollen, knapper er beskyttet mot tilfeldig aktivering og gripehåndtaket er stivt og formet etter hånden din. Hver eneste overflate på setet er tilpasset avansert kjøring.

Alt klart - REV-XM fotbrett
Massive, strategisk formede åpninger – holder brettene fri for snø. Et kraftig og stivt stigtrinn med aggressive fotgrep.

Meld interesse:

Klikk her for mer informasjon

* Alle priser er veil. utsalgspris. Lokal frakt og leveringskostnader tilkommer.

Webdesign og webutvikling: Digi Publishing AS

Cookies